Welkom bij de Liduina Basisschool Liduina

Welkom bij de Liduina Basisschool. Welkom op de site van Liduina basisschool. Onze school is gevestigd in een prachtig monumentaal pand in Bezuidenhout, te Den Haag. De Liduina basisschool levert gedurende acht jaren een grote bijdrage aan het leven van kinderen. Wij willen in die periode de mogelijkheden van de kinderen zoveel mogelijk benutten. Ook hopen wij dat de kinderen de acht jaren op de basisschool als een onvergetelijke periode ervaren. Woensdag 28 maart wordt de gymzaal een klimklauterfestijn.

OVERVIEW

The website liduinabasisschool.nl presently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have analyzed one page within the website liduinabasisschool.nl and found one website referring to liduinabasisschool.nl. We were able to discover two public networking accounts linked to liduinabasisschool.nl.

LIDUINABASISSCHOOL.NL TRAFFIC

The website liduinabasisschool.nl is seeing variant amounts of traffic within the past the year.
Traffic for liduinabasisschool.nl

Traffic ranking (by month) for liduinabasisschool.nl

Traffic ranking by day of the week for liduinabasisschool.nl

WHAT DOES LIDUINABASISSCHOOL.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of liduinabasisschool.nl Mobile Screenshot of liduinabasisschool.nl Tablet Screenshot of liduinabasisschool.nl

LIDUINABASISSCHOOL.NL SERVER

I diagnosed that a lone root page on liduinabasisschool.nl took eight hundred and thirty-five milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
91.238.177.214

We identified that this domain is operating the Apache operating system.

Welkom bij de Liduina Basisschool Liduina

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "Welkom op de site van Liduina basisschool." I analyzed that the web page stated " Onze school is gevestigd in een prachtig monumentaal pand in Bezuidenhout, te Den Haag." They also stated " De Liduina basisschool levert gedurende acht jaren een grote bijdrage aan het leven van kinderen. Wij willen in die periode de mogelijkheden van de kinderen zoveel mogelijk benutten. Ook hopen wij dat de kinderen de acht jaren op de basisschool als een onvergetelijke periode ervaren. Woensdag 28 maart wordt de gymzaal een klimklauterfestijn."

ANALYZE OTHER WEB SITES

Liduina school Katholiek basisonderwijs - Actief . Samenwerkend. Betrokken

Maandag 22 mei was op de locatie Junoplantsoen de start van het thema ruimtevaart. Met alle groepen zijn we bij meerdere raket lanceringen geweest. In de school worden nu nog veel meer onderzoekjes gedaan. Vrijdag 2 juni wordt het project afgesloten. 20170510 Vossenjacht op Texel groepen 8. Op woensdagmiddag 11 april liepen veel leerkrachten verkleed voor een vossenjacht op Texel.

漳州市力盾材料科技有限公司

Less changing of nozzle, less time lost during sandblasting. Convenient international courier transportation due to its light weight. Zhangzhou Lidun Material Technology Co.